سیلاممممممممم

کلاس903

❁ בرایــــטּ وبــــلاگ مــــــے تــــونیــــב ازمــطالــب⏩ عــلمـــــــے ★ومـــوضــوعــات⏩ درســــے ★بهـــــرهـــ مــــنـבشـــویـב ❁

سیلاممممممممم

سلام بچه ها خوبین؟خوشین؟سلامتین؟بالاخره نت گرفتم ازخوشحالی بال دراوردم دارم میرم اردبیل هههههههخندهبوسه

 

 

رفتم ازمون دادم فک کنم یکی به اخر بشم ماشاالله ازبس درس خونده بودما

 

بچه ها امروز جمعه است بیاین برای ظهور اقامون دعا کنیم اللهم عجل الوليك الفرج



نظرات شما عزیزان:

F.G
ساعت22:49---26 آبان 1394
سلام زهرا خانوم
بازگشتــ باشکوه شما رو بهــ عرصه پرشور وبلاگ تبریک عرض میکنم
و من الله التوفیق

ضمنا خیلی هنر داری خودت پست بزار
پاسخ:سلام فاطمه جون ممنون عزیزم اخه یه مشکلیه هروقت میخوام عکس بزارم دوباره برمیگرده به لوکس بلاگ هرکاری میکنم نمیتونم بزارم فقط نوشته میتونم بزارم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 آبان 1394برچسب:, ] [ 12:52 ] [ ⓏⒶⒽⓇⒶ ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه